Tym razem udało się wreszcie

Niedziela, 11 listopada 2012 | dodano: 11.11.2012

Poranny wyjazd na Ochotę tym razem udany. Zdjęcia chyba też są w porządku. Pojechałam Górczewską przez park Szymańskiego, Prymasa Tysiąclecia, Bitwy Warszawskiej, Aleją Krakowską do Włodarzewskiej, tu skręciłam do parku Szczęśliwice, wjechałam w jakiś Figielek, dalej Drawską do pętli autobusowej, znowu przez park. wypróbowałam drogę rowerową w budowie, dojechałam Usypiskową znowu do Włodarzewskiej, prosto aż do Alei Jerozolimskich, górą nad torami, skręt w Popularną do Globusowej, przez tunel po chodniku, potem Dźwigową, w kolejnym tunelu jest już ścieżka rowerowa, Połczyńską do wertepów na tyłach Anieli Krzywoń, Rzędzińską do Osiedla Przyjaźń i na Górczewskiej zamknęłam kółko.
Fajna wycieczka, w parku na Szczęśliwicach nie byłam lata.
Zobaczyłam wyciąg na stok igielitowy, stawy na glinkach, basen z fajną zjeżdżalnią. Chodziło już trochę ludzi, głównie z psami. Natomiast nazwy okolicznych ulic są fajne, np. Figielek czy Usypiskowa.
Pogoda rewelacyjna jak na listopad, słońce, w miarę ciepło 6 stopni jak wyjeżdżałam i w zasadzie bez wiatru, albo słaby w porównaniu np. z wczorajszym. Pamiętam, że 34 lata temu też było tak pięknie..a to wspomnienie sentymentalne. Z racji dzisiejszego święta trudno zapomnieć.
A teraz zdjęcia, dziś dużo, bo nowe dla mnie tereny i dużo dziś czasu.

Światełko w tunelu © jolapm

Skrzyżowanie Bitwy Warszawskiej z Białobrzeską © jolapm

A to Aleja Krakowska przy bazarku na Banacha © jolapm

Włodarzewska © jolapm

Park Szczęśliwice © jolapm

Współczesne dobrowolne więzienia..czyli figielek na końcu ulicy Figielek © jolapm

Wyciąg na górę w parku © jolapm

Basen odkryty z fajną zjeżdżalnią © jolapm