Na Kopalnianej można się zakopać..

Środa, 27 czerwca 2012 | dodano: 27.06.2012

Pod wieczór ucichł trochę wiatr, więc pojechałam przez Osiedle Przyjaźń,obok stadionu, na którym jakiś przyjezdny zespół trenował futbol amerykański. Ale mieli szerokie bary :)

Futbol amerykański na Jelonkach © jolapm

.Oświatową, Człuchowską, Anieli Krzywoń do Połczyńskiej,skręciłam w Tkaczy, dalej Sterniczą znowu przez osiedle do Szeligowskiej. Tutaj skręciłam zaraz w lewo, żeby sprawdzić wreszcie, co jest za zakrętem. To, cobrałam za szkółkę drzewek lub krzewów, okazało się być zarośniętym pustym parkingiem z numerami na tabliczkach.
Pusty parking przy Kopalnioanej © jolapm

Pojechałam betonką do nowych bloków, część jest jeszcze w budowie, część już zamieszkała.
Nowe bloki przy Kopalnianej © jolapm

Przy okazji zobaczyłam, dlaczego parking jest pusty.Ludzie wolą parkować w błocie, byle pod blokiem.
Ludzie wolą zakopywać się w błocie © jolapm

Dojechałam do końca drogi, liczyłam, ze będzie gdzieś wyjazd, niestety musiałam zawrócić, bo dalej było błoto i łąka. Pojechałam znowu Szeligowską do S8, a potem wróciłam prosto Warszawską do Górczewskiej i do domu.