Nieco inaczej niż tradycyjnie..

Czwartek, 21 czerwca 2012 | dodano: 21.06.2012

Po nocnej gwałtownej burzy w dzień chmurzyło się i padało na zmianę. Dzięki temu zmobilizowałam się do napisania sprawozdań, a około 17.30 wybrałam się jednak na rower. Wyjeżdżając zastanawiałam się, czy nie złapie mnie deszcz, a jak wracałam wyszło słońce, które świeci do tej pory. Miałam jechać tradycyjnie, zaczęłam jak zwykle Górczewską przez parking Tesco do Pełczyńskiego,

Parking na tyłach Tesco © jolapm

techniczną przy S8 do Granicznej, potem zamiast w prawo, skręciłam w Przejazd w lewo. Nie dojechałam do Warszawskiej, tylko skręciłąm z Zielną. Na końcu tej uliczki był staw.
Zielna kończy się zielonym stawem © jolapm

Skręciłam w lewo, nazw już nie pamietam, potem wyjechałam jednak do Warszawskiej, czyli drogi do Leszna. Pojechałam kawałek w stronę Leszna, skręciłam w prawo na końcu Blizne w ulicę Prusa. Tutaj zaraz znowu w prawo w jakiegoś pisarza czy pisarki, potem w lewo i znowu w prawo.
Domki jednorodzinne w budowie © jolapm

Objechałam całe Blizne, wyjechałam na Hubala Dobrzańskiego, potem przez Groty już tradycyjnie do Kocjana, Kartezjusza, przez Boernerowo, Radiową, Hery, Powstańców do domu. Parno dziś i duszno, chociaż temperatura normalna 23 stopnie, wróciłam mokra.

| 06:02 piątek, 22 czerwca 2012 | linkuj Dziękuję, pewnie następnym razem, jak pamięć zawiedzie, skorzystam :)
yurek55
| 18:11 czwartek, 21 czerwca 2012 | linkuj W przypominaniu sobie trasy pomaga https://maps.google.pl/maps?hl=pl :) Tylko nie wiem, czy jest aktualna, tak wiele się ostatnio w Warszawie zmieniło

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza