Kto rano wstaje, temu się udaje

Sobota, 12 maja 2012 | dodano: 12.05.2012

Mnie się też udało, bo o 5 rano świeciło jeszcze słońce. Jak wyjeżdżałam o 5.30 było jeszcze 20 stopni. Pojechałam przez działki do Dywizjonu 303, Obozową, wzdłuż lasku na Kole, czyli Dobrogniewa ( chyba). Dalej Prymasa Tysiąclecia do Wolskiej, Ordona, Jana Kazimierza, jakąś poprzeczną do Połczyńskiej, pokręciłam się chwilę po Jelonkach, Człuchowską, Rzędzińską, przez Osiedle Przyjaźń do Górczewskiej i do domu..Kiedy już wjeżdżałam na osiedle zrobiło się prawie ciemno, zerwał się wiatr, zaczynało kropić..Teraz wieje, ale deszcz nie pada. Schładza się jednak, bo już jest tylko 16 C. Wolę jednak to, niż wczorajszą duchotę i 32 C o 18.00.
W rowerze coś mi trze o przednie koło..muszę obejrzeć, co mu jest i ewntualnie do warsztatu..

Plac zabaw na Kole © jolapm

Park Moczydło © jolapm

CEFARM © jolapm
Pobojowisko po imprezie na Juwenaliach © jolapm

| 20:20 sobota, 12 maja 2012 | linkuj Wolę jeździć o 5 rano rowerem, niż siedzieć w necie na portalach społecznościowych do północy lub dłużej. Nie wiem, co jest bardziej normalne co mniej, ale nikogo nie wysyłam do lekarzy, dlatego że ma inne niż moje upodobania .:) Pozdrawiam wszystkich nieznanych, tych o innych upodobaniach również
Nieznany | 19:24 sobota, 12 maja 2012 | linkuj Kto rano wstaje, ten się ch...a wyśpi! :)
Kto rano wstaje, ten leje jak z cebra:)
Kto rano wstaje, ten leje jak wół do karety:)
W soboty normalni ludzie śpią o takich porach, a nie na rowerze jeżdżą.
Może zmień lekarza?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad