Poznaję najbliższe okolice Warszawy

Niedziela, 11 września 2011 | dodano: 11.09.2011

Wyjechałam raniutko, pogoda piękna, wschodzące słońce 14 stopni i zero wiatru. Pojechałam Górczewską do S8, tam skręciłam w lewo na drogę techniczną wzdłuż trasy. Dojechałam do końca tej drogi, czyli do metalowego płotu. U góry przy trasie był drogowskaz, że droga w lewo do Wawy, w prawo do Poznania, a w środku nie ma drogi. Ale to u góry, a na dole skręciłam w prawo, asfalt zaraz się skończył, zaczęła się alejka wysadzana drzewami (jakiś dawny park przy dworku) po jednej stronie, z drugiej był płot. Niestety alejka też się skończyła, ale na końcu była dziura w płocie, a wzdłuż pola kukurydzy ścieżka. Jakiś miły pan rowerzysta poinformował mnie, że dojadę nią do cywilizowanego świata, więc spróbowałam. Rzeczywiście ścieżka była krótka, zaraz zaczęła się jakaś miejscowość. Za zakrętem była ulica Sochaczewska w miejscowości (jak się później okazało) Macierzysz. Pojechałam prosto, następną miejscowością było Wieruszewo, jeśli mnie pamięć nie myli. Potem skręciłam w prawo, przez Nowe Babice, przecięłam szosę do Leszna, dojechałam do Starych Babic, przez Latchorzew na Groty, Kartezjusza do Radiowej, Hery, Powstańców i Górczewską do domu. Szkoda, że nie miałam aparatu..i że nadal nie umiem wstawić tu zdjęć.