Ale sobie pojeździłam..

Niedziela, 26 czerwca 2011 | dodano: 26.06.2011

Wstałam jak zwykle rano, o 6.00 już jechałam. Najpierw przez osiedle do Dywizjonu 303, Dalej przez lasek na Kole do Prymasa Tysiąclecia. Skręciłam w prawo, dojechałam aż do ronda Zesłańców Syberyjskich. Nie chciało mi się nosić roweru po schodach (zjazd jest tylko w jedną stronę), więc zawróciłam do Wolskiej, tam w lewo do Parku Szymanowskiego. Przez park dojechałam do Baonu Zośka, potem do Redutowej, na rondzie skręciłam w Olbrachta, ale w lewo. Pojechałam prosto aż do Znanej, potem Strąkową, przecięłam Powstańców Śląskich, Legendy dojechałam do parku na Jelonkach. Przez park dojechałam do Lazurowej. Skręciłam przy S8 na Blizne Łaszczyńskiego, potem Blizne Jasińskiego na Groty.Powrót Kocjana do Lazurowej, potem Dywizjonu 303, Powstańców, Górczewską i przez osiedle do domu. Pogoda super, leciutkie słońce, prawie bez wiatru, chłodno, jak wyjeżdżałam było zaledwie 10 stopni.O tej porze w niedzielę swobodnie jeździ się ulicami Warszawy.