Poranna

• Sprzęt Superior XC 859 W
Piątek, 21 lipca 2023 | dodano: 21.07.2023

Skleroza nie boli, ale nogi bolą. Mnie nie zabolały, bo nie wracałam po zapomniane rzeczy. Najpierw wyjechałam z domu bez telefonu, zorientowałam się dopiero na Górczewskiej, więc nie było sensu wracać. Potem zapomniałam pojemnika z borówkami, które zebrałam, ale tu zorientowałam się dopiero w domu. Może poczekają na mnie do jutra. Ponieważ nie miałam telefonu, więc nie zrobiłam zdjęcia. Wstawię za to zdjęcie roweru piwnego. Fajny pojazd, który jedzie, kiedy pijący piwo kręcą pedałami. Podobno za kierownicą siedzi trzeźwa osoba :). Zaczęliśmy organizować ekipę na przejażdżkę, ale zabrakło nam czasu, takie są prawa wycieczki. Takie rowery widziałam w Rydze. Akurat panowie mieli wieczór kawalerski, więc najpierw było słychać, dopiero później widać, że jadą :)
Widać dobrze popili, bo nawet zdjęcie roweru się kładzie.. a chciałam dobrze..
Rower piwny
Rower piwny © jolapm

| 14:37 sobota, 22 lipca 2023 | linkuj W komputerze jest wgrane dobrze, jak wcisnę dodaj zdjęcie, też jest prawidłowo. Dopiero przy kopiowaniu przenosi źle. I nie ma jak tego poprawić.
yurek55
| 11:12 sobota, 22 lipca 2023 | linkuj Otóż nie. Na photobikestats też jest to zdjęcie przekręcone. Proponuję jednak spróbować trzymać telefon w poziomie, a nie w pionie. Może pomoże.
| 21:41 piątek, 21 lipca 2023 | linkuj też się nad tym zastanawialiśmy :)
| 21:40 piątek, 21 lipca 2023 | linkuj W photobikestats wgrane są dobrze, tylko do bikestats przenosi źle i nie wiem, jak je przekręcić, jeśli jest to w ogóle możliwe.
yurek55
| 18:51 piątek, 21 lipca 2023 | linkuj Wydaje mi się, że gdy telefon jest trzymany poziomo, to zdjęcia wgrywają się dobrze. A na zdjęciu widać panów, którzy oszukują i nie kręcą pedałami. To ci bardziej z tyłu.
PS. Ciekawe jak rozwiązują problem opróżniania pęcherza po wypiciu kilku kufli. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa malaw