Rano mgła, więc zmiana planów i przejazd po mieście

Sobota, 31 października 2020 | dodano: 31.10.2020

A właściwie po jego obrzeżach. Po drodze zaliczyłam glebę, bo dziadek nie mógł się zdecydować, jedzie czy mnie przepuszcza ( byłam na ddr). W końcu jak ruszyliśmy, to oboje. Ostre hamowanie i skręcona 2 tygodnie temu kostka nie wytrzymała jako podpórka, więc mam teraz dodatkowo obite kolana. Nic to..
Chyba to pierwsza gleba na Meridce:). Dzięki temu kupiłam sobie nowe spodnie rowerowe..
Słońce przebija się przez mgłę
Słońce przebija się przez mgłę. Tym razem się nie udało © jolapm

Polegli-Niepokonani

Polegli-Niepokonani © jolapm ciekawe czy na nieogrodzony teren cmentarza Powstańców Warszawskich też nie można dziś wejść. Rano było pusto.
Słupy upamiętniające poległych w i po powstaniu mieszkańców Woli
Słupy upamiętniające poległych w i po powstaniu mieszkańców Woli © jolapm
Zamglona glinianka
Ekrany przy Trasie Toruńskiej
Ekrany przy Trasie Toruńskiej © jolapm
W parku na forcie
W parku na forcie © jolapm