Gdzie ci ludzie tak się spieszą,.. czyli znowu rowerzysta potrącony przez auto

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Środa, 23 maja 2018 | dodano: 23.05.2018

Wyjechałam dziś późno, bo jak zwykle brakowało mi czasu. W drodze powrotnej było już ciemno. Na rogu Powstańców i Górczewskiej auto potrąciło rowerzystę na ddr. Samego wypadku nie widziałam, ale przejechałam obok leżącego na ddr roweru -szosy .przed samochodem. Auto jechało Powstańców,, prawdopodobnie skręcało w prawo, rowerzysta przejeżdżał przez tę sama ulicę po ddr. Słyszałam tylko jak pan w cywilu, więc pewnie kierowca tłumaczył policjantowi" myślałem, że zdążę..." Nie zdążył. Nie wiem, co się stało rowerzyście, bo go nie widziałam. Karetka stała z przodu, policja z tyłu. Obok rozmawiających  policjanta z panem stał rowerzysta w stroju organizacyjnym i w kasku, ale on był z rowerem. Może to kolega pokrzywdzonego, a może świadek..Zdjęć nie robiłam, bo to nie uchodzi..
.Mam tylko  takie  z trasy:a to zupełnie inne klimaty..
Wesołe miasteczko rozwija się przy Powstańców Śłąskich. Diabelski młyn jeszcze niekompletny
Wesołe miasteczko rozwija się przy Powstańców Śląskich. Diabelski młyn jeszcze niekompletny © jolapm