Już otwarta

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Piątek, 22 grudnia 2017 | dodano: 22.12.2017

Przeczytałam wczoraj w internecie, że otworzyli poszerzoną Lazurową, przy czym miały być po obu stronach ddrki. Aż pojechałam sprawdzić, czy rzeczywiście stał się cud, bo nie widziałam , żeby cos się działo przy Górczewskiej, do której obie ddrki powinny być dociągnięte. I cudu nie było. Auta rzeczywiście mają otwarte jezdnie w obie strony, natomiast ddrki ani po jednej ani po drugiej nie są skończone i jeszcze daleko im do końca..
Po zimie nie zostało ani śladu, dziś już +4.
Ddr po prawej stronie od Sterniczej w zupełnej rozsypce
Ddr po prawej stronie od Sterniczej w zupełnej rozsypce © jolapm
Otwarte jezdnie w obu kierunkach
Otwarte jezdnie w obu kierunkach © jolapm
Na skrzyżowaniu trwają ostatnie poprawki na jezdni
Na skrzyżowaniu trwają ostatnie poprawki na jezdni © jolapm
Za Batalionów Chłopskich na ddr stoi maszyna budowlana. Niestety stoi zamiast pracować © jolapm
A dalej nawet nie próbują doprowadzić ddr do Górczewskiej.
A dalej nawet nie próbują doprowadzić ddr do Górczewskiej. © jolapm
Słońce chowa się za chmury
Słońce chowa się za chmury © jolapm

oelka
| 19:12 sobota, 23 grudnia 2017 | linkuj ZMID się rozpędził z autopropagandą. Jest już film i sporo zdjęć z tej niby "ukończonej" Lazurowej.
Jurek57
| 20:20 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj Jolu - przecież tu nie ma problemu.
Wiem że nie zawsze jest ku temu aura. Ale kiedy jest such , nawet mroźnie to wtedy można nadgonić "stracony" dystans ! :)
| 20:16 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj Pani Katarzyno.
To jest kwestia gustu.
Ja na przykład nie wyobrażam sobie jeździć ciągle po tych samych drogach na normalnym rowerze.Mieć podniesioną głowę i oglądać po raz setny ten sam krajobraz.
Wolę opuścić głowę , skupić się na jeździe i zrobić to szybciej ! :)
| 20:16 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj Jurku, sądzisz, że jeździłabym na szosie zimą? :)
Wiem, że ddr z reguły oddają później niż jezdnie, ale wczoraj przeczytałam, że nowa Lazurowa ma ddr po obu stronach. Tylko autor zapomniał dodać, że obie nie są jeszcze przejezdne, ot, taki szczegół..:)
| 20:11 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj ja jeżdziłam na szosowych oponkach i wg mnie szału nie ma :P taki rower to jest dobry na wyprawy a nie na trasy 20 km non stop te same :P
Jurek57
| 19:59 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj Jolu - gdybyś mnie posłuchała i wsiadła na szosówkę temat nieczynnych , niedokończonych dd-erek by nie istniał ! A tak "masz babo frasunek" :)
| 19:47 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj Ja ostatnio sobie jechałam Lazurową jak była zamknięta - cała jezdnia dla mnie. Pamiętam jak Kleszczową remontowali tam też było najpierw dla aut a potem dopiero dla rowerów....
| 19:34 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj Mnie by się przydała, bo wolę jechać ddr niż jezdnią, szczególnie zimą..ale masz rację, może poczekać, bo i tak nie byłaby odśniezana..:)
Iwona | 18:34 piątek, 22 grudnia 2017 | linkuj A po co komu ddrki zimą ;)) Poczekaj do wiosny, otworzą :))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iestb