Złośliwość przedmiotów martwych

Niedziela, 26 lutego 2017 | dodano: 26.02.2017

Zapowiadali dzis opady przez cały dzień, ba, nawet ulewy. Rano rzeczywiscie nawet cos kropiło, troszke też sypnęło drobnym śniegiem. Wyjechałam przed ósmą z zamiarem okrążenia osiedla.   W trakcie jazdy pgoda się poprawiała, przestało kropić, momentami nawet słońce usiłowało się przebić przez grubą warstwę chmur.. A skoro pogoda się poprawiała, to dokładałam sobie drogi. Dawno nie byłam w lesie, więc sprawdziłam, czy da się tam przejechać, śmignęłam (ha, ha) slalomem między brzózkami i dojechałam do Babic. Stamtąd prosto do Wieruchowa, niestety droga pod wiatr, bo dziś wiało z południa. Na rondzie w Wieruchowie wybrałam kierunek na Macierzysz, skąd dotarłam Szeligowską do Nowolazurowej i przez Jelonki dojechałam do domu. Po drodze jeszcze dokręciłam dzióbek ptaszkowi. I co? I wszystko poszło się j..... już nie będę przeklinać publicznie. Okazało się, że mój telefon w ogóle nie zarejestrował trasy. Zapisał 0, dosłownie 0 km, w podobnie 0 czasie. Nie wiem, dlaczego tak się stało, bo odpalił i znalazł lokalizację bardzo ładnie. Cóż, odpowiedź  w tytule..

Zima nie daje za wygraną
Zima nie daje za wygraną © jolapm
W lesie jeszcze biało
W lesie jeszcze biało © jolapm

Między brzózkami
Między brzózkami © jolapm
Przede mną jechał tylko samochód
Przede mną jechał tylko samochód © jolapm
Hotel w Nowych Babicach
Hotel w Nowych Babicach © jolapm
Dojazd do ronda w Wieruchowie od Starych Babic
Dojazd do ronda w Wieruchowie od Starych Babic © jolapm
Słońce usiłuje przebic się przez gęste chmury
Słońce usiłuje przebić się przez gęste chmury © jolapm
Licznik stoi, bloki rosną
Licznik stoi, bloki rosną © jolapm
Na Nowolazurowej pracują nawet dzisiaj
Na Nowolazurowej pracują nawet dzisiaj © jolapm
Ktoś wygodny tu mieszka, tylko nie chce mu się odstawiac wózków pod sklep, okołó 0,5 km © jolapm

Jurek57
| 16:12 poniedziałek, 27 lutego 2017 | linkuj Ptaszek, iber ales !
| 17:21 niedziela, 26 lutego 2017 | linkuj oj, sama rejestracja nie, tylko te wykręcane ptaszki..:)))
| 17:07 niedziela, 26 lutego 2017 | linkuj Rejestracja trasy jest bardzo ważna :P bez tego to wycieczka nieważna :P
malarz
| 16:06 niedziela, 26 lutego 2017 | linkuj Czy rejestracja trasy jest aż taka ważna? Najważniejsze, że była rowerowa niedziela i są zdjęcia :)
| 12:57 niedziela, 26 lutego 2017 | linkuj Dobrze że masz licznik :) Kup sobie garmina :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oraca