Do sklepu na D

Sobota, 14 stycznia 2017 | dodano: 14.01.2017

Wreszcie poczułam dziś radość z jazdy, chociaż droga wcale nie była łatwa ani przyjemna. To znaczy niektóre odcinki chodników i ddrek były całkiem zasypane śniegiem. Za to jezdnie w większości czarne, czasem tylko słona breja.
W sklepie na d... niby wszystko jest, tylko jak chce się coś kupić, to nie ma nic, albo jest do d... :, więc wyszłam z pustymi rękami

Skoro odwilż, to i bałwan
Skoro odwilż, to i bałwan © jolapm
A dystans dziś kombinowany, bo telefon zadziałał jak zwykle z opóźnieniem, a pod sklepem przypadkiem skasowałam wskazanie licznika ..

| 10:42 niedziela, 15 stycznia 2017 | linkuj Jurku 57, w drogerii też mozna kupić gumy, ale nieco inne..:)
Malarzu, pewnie masz rację, ale ten specjalizuje się w jednej dziedzinie. Jest to sklep sportowy :)
malarz
| 20:57 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj Najlepsze są sklepy specjalizujące się w tylko jednej, konkretnej dziedzinie.
Jurek57
| 13:51 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj Sklep na d ? To drogeria ! :-)
| 12:55 sobota, 14 stycznia 2017 | linkuj Ja też muszę się tam wybrać po zapasowe dętki ...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oteki