Świąteczne tempo

Niedziela, 25 grudnia 2016 | dodano: 25.12.2016

Tych, co późno wstali informuję, że rano padał deszcz. Kiedy wyjeżdzałam jeszcze momentami kropiło, ale na wschodzie przez chmury przebijało się słońce. A potem wypogodziło się całkiem i do teraz swieci słońce. I jak tu wierzyć prognozom.
Wjechałam dziś na dwa wiadukty, pojechałam ( w związku z pogodą) dalej niż planowałam, ale tempo miałam typowo świąteczne.Trochę przez wiatr...

Po nocnym deszczu
Po nocnym deszczu © jolapm
Słońce próbuje przedostać sie przez chmury
Słońce próbuje przedostać się przez chmury © jolapm
Jest słabiutkie, ale jest
Jest słabiutkie, ale jest © jolapm
Na zachodzie chmury. Widok z wiaduktu na Gierdziejewskiego
Na zachodzie chmury. Widok z wiaduktu na Gierdziejewskiego © jolapm
Aleja drzew
Aleja drzew © jolapm
Wreszcie w towarzystwie
Wreszcie w towarzystwie © jolapm
Świąteczna kontrola czasu. Zegar znowu nieco inaczej ustawiony
Świąteczna kontrola czasu. Zegar znowu nieco inaczej ustawiony © jolapm

"Jeziorko Pirenejskie" © jolapm

| 10:58 poniedziałek, 26 grudnia 2016 | linkuj Iwonko, aleja drzew jest od wiaduktu na Gierdziejewskiego do Połczyńskiejlub odwrotnie jadąc od Bemowa :)
Katanko, wiem, nawet wypatrywałam, czy nie jedziesz, ale to raczej nie była Twoja pora, chociaz wyjechałam dość późno jak na mnie
| 21:18 niedziela, 25 grudnia 2016 | linkuj oo moje tereny i moja ulubiona aleja drzew :) - dziś też pstryknęłam tam fotkę ;)
Iwona | 15:25 niedziela, 25 grudnia 2016 | linkuj Dziś tradycyjnie, z jeziorkiem ;))
Gdzie jest ta aleja drzew?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yslan