Oj, trudny wybór i trudna jazda

• Sprzęt nadmorski VI
Sobota, 30 lipca 2016 | dodano: 30.07.2016

Pierwszy przejazd po Jastarni. Chciałam wypożyczyć coś sensownego, ale ceny są takie, że odpuściłam sobie, bo gospodyni użyczyła mi swojego, za śmieszne pieniądze. Rower jest prawie nowy, ale typowy dla dam, chyba nawet z siateczką na tylnym kole.. brrr.. Jakoś przejechałam ciut męcząc sie okropnie. Jak będę wybierać się dalej, to pójdę do wypożyczalni po sprzęt na godziny.

Port w Jastarni
Port w Jastarni © jolapm

| 19:46 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj We Władysławowie przy jakiejś wypożyczalni spytałam się czy jest możliwość wypożyczenia na tydzień - to też niestety nie było takiej opcji....
Ogólnie nie dostrzegłam nigdzie takich terenowych (mtb) tylko takie dla damulek :) ewentualnie takie grubasy - takie co były kiedyś na Warszawskiej...
| 19:01 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Dokładnie tak, tutaj też chcą 40 zł za dzień, nawet jak chciałam wypożyczyć na tydzień. I stracą na tym, bo rowery stoją zamiast jeździć
| 16:43 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Oni na tych wypożyczalniach to niezły majątek zbijają.....Masakra jakaś 40 zł na cały dzień.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow