Skwar

Niedziela, 26 czerwca 2016 | dodano: 26.06.2016

Od wczesnego ranka było dzis gorąco.Chciałam opalic sobie rękawki, wiec włozyłam koszulkę bez. I dobrze zrobiłam, chociaz w drodze powrotnej już nieźle przypiekało. Teraz juz przesunął się front, popadało i na dworze zrobiło się bardzo miłe 20 stopni. Tylko mieszkanie jeszcze wygrzane.
O tym jak było gorąco najlepiej świadczy fakt, że dwa kolejne dni włozyłam sukienkę. Ja SUKIENKĘ !!!, a własciwie dwie. Wczoraj na uroczystość rodzinną, a dziś z własnej i nieprzymuszonej woli , bo wczoraj przekonałam się, że w sukience jest duzo chłodniej niż w portkach.

Staw, tym razem w Ożarowie
Staw, tym razem w Ożarowie © jolapm
Nie wiem, dlaczego tu jest zakaz, bo na poprzecznej drodze nic się nie dzieje
Nie wiem, dlaczego tu jest zakaz, bo na poprzecznej drodze nic się nie dzieje © jolapm
W Izabelinie
W Izabelinie © jolapm
Tu kupiłam napój, bo piłam dziś dużo
Tu kupiłam napój, bo piłam dziś dużo © jolapm
Ulica Kleeberga jednak z kałużami, więc było gorąco, ale nie sucho
Ulica Kleeberga jednak z kałużami, więc było gorąco, ale nie sucho © jolapm
Przyjemny chłód na Sołtana
Przyjemny cień na Sołtana © jolapm
Patelnia na drodze dojazdowej do budowanego osiedla
Patelnia na drodze dojazdowej do budowanego osiedla © jolapm