Nie była to leniwa niedziela

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Niedziela, 22 listopada 2015 | dodano: 22.11.2015

Rano tradycyjnie zrobiłam rundkę, przy okazji zobaczyłam postęp  prac na budowie połączenia Nowolazurowej i Lazurowej. Robotnicy też nie mieli leniwej niedzieli.  Po południu w ramach akcji dożywianie zrobiłam kolejną przejażdżkę, po drodze wyprowadziłam na spacer czarnego psa. Ściemniało się już, jak wracałam do domu. A to nie jest koniec atrakcji na dziś, bo jeszcze raz trzeba wyprowadzić psa. Tym razem nie będę już jechać rowerem,

Brakujący fragment Sterniczej
Brakujący fragment Sterniczej © jolapm
Praca wre nawet w niedzielę
Praca wre nawet w niedzielę © jolapm
Pewnie chcą skończyć w tym roku
Pewnie chcą skończyć w tym roku © jolapm
Teraz ma to ręce i nogi. Przejazd z Kopalnianejna i Sterniczą po przecięciu Lazurowej
Teraz ma to ręce i nogi. Przejazd z Kopalnianej na  Sterniczą po przecięciu Lazurowej © jolapm
Beczułki
Beczułki © jolapm
a href="http://photo.bikestats.eu/zdjecie/597473/dzis-juz-wolniej" title="Dziś już wolniej">Dziś już wolniej
Dziś już wolniej © jolapm Pierwsza mapka jest ok, a druga tylko to zapis fragmentu trasy. Musiałam nie włączyć navi po jednym z postojów, albo coś się zawiesiło w zapisie, dystans też oczywiscie jest krótszy.

Mój pojazd na parkingu
Mój pojazd na parkingu © jolapm
W parku Szymańskiego
W parku Szymańskiego © jolapm To jednak navi nie zapisało fragmentu trasy, bo w tym miejscu nie parkowałam :)