Z trudem

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Sobota, 31 października 2015 | dodano: 31.10.2015

Wymęczyłam dzis przejazd, bo wstałam w bardzo kiepskiej formie. A rower też już ledwo ciągnie, własciwie cały sezon bez serwisu.
Dystans o kilometr większy niz wskazania, bo zapomniałam wyzerować licznik i włączyć navi przy starcie.

Jesień w parku
Jesień w parku © jolapm
A tu powstaje chodnik i pewnie asfaltowa ddr zamiast terenowej
A tu powstaje chodnik i pewnie asfaltowa ddr zamiast terenowej © jolapm

| 11:53 niedziela, 1 listopada 2015 | linkuj O, nie tylko nas spychało w błoto czy piach, chociaż nie było tak tragicznie. Chodnika dla pieszych na tym fragmencie też nie było. Mam nadzieję,ze teraz wybudują i chodnik i ddr
Rowerek już doczeka do zimy,będę jexdzić żółtym a cięzko jechało mi się głównie z powodu mojej kiepskiej formy.Dziś juz lepiej.
oelka
| 23:52 sobota, 31 października 2015 | linkuj Budowa jest na Radiowej przed skrzyżowaniem z Kaliskiego, pomiędzy Bemowem i Boernerowem. Zniknie bzdura jaką było spychanie rowerów w błoto, czy piach. Dotychczas bowiem znak "droga dla rowerów stał przy wydeptanej ścieżce.
| 20:26 sobota, 31 października 2015 | linkuj O rowerek trzeba dbać, bo to się kończy właśnie tym że ciężko się jedzie. Bez sensu taka męczarnia która odbiera radość z jazdy.
Gdzie dokładnie jest ta ddr w budowie ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ispie