Ściana wschodnia, czyli okolice Zamościa

Sobota, 29 sierpnia 2015 | dodano: 30.08.2015

Od piątku byłam blisko wschodniej granicy.Wyjechałam w zupełnie innym celu, ale korzystając z uprzejmości gospodarzy zrobiłam krótki spacer na pożyczonym od nich rowerze. Co prawda rower miał swoje lata i nie miał przerzutek, ale jeździł zupełnie dobrze.Raniutko padał deszcz, naprawdę tam padał deszcz. Przestał tak szybko jak zaczął, ale zawsze padał. Kropiło jeszcze jak wyjeżdżałam, ale po kilku kilometrach przestał i nawet pokazało się na moment słońce.Objechałam najbliższą okolicę, zrobiłam kółeczko i wróciłam do domu gospodarzy szykować się do uroczystości.. Okolice ładne. Blisko granica z Ukrainą Fajna przejażdżka.

To mój pojazd
To mój pojazd © jolapm
W tej miejscowości wyruszyłam
W tej miejscowości wyruszyłam © jolapm
Gdybym miała więcej czasu pojechałabym na granicę
Gdybym miała więcej czasu pojechałabym na granicę z Ukrainą © jolapm
Przy krajowej jedynce były fragmentami drogi techniczne
Dwa tory, jeden polski, obok ukraiński, dawniej rosyjski, delikatnie mówiąc nieco szerszy © jolapm
Naprawdę padało
Naprawdę padało © jolapm
Wybrałam Zamość
Wybrałam Horyszów © jolapm

Asfaltowa techniczna przy jedynce Hrubieszów Zamość
Asfaltowa techniczna przy jedynce Hrubieszów Zamość © jolapm

| 18:17 poniedziałek, 31 sierpnia 2015 | linkuj nic straconego, jeszcze się tam wybiorę, tylko już typowo turystycznie..
| 19:58 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj No szkoda że nie miałaś więcej czasu, mogłabyś potem zaszpanować rodzince lub znajomym że rowerem to nawet za granicą byłaś :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nekzz