Ciepło i ciemno

Środa, 25 lutego 2015 | dodano: 25.02.2015

do tego lekko mżyło, kiedy wybrałam się na rower. A wybrałam się dość późno, bo zaraz po pracy przesiedziałam dwie godziny na fotelu u bardzo miłej pani dentystki. Przejazd krótki, bo w domu już czekały wnuki.
Temperatura o osiemnastej +8 stopni. Przypominam, że to jeszcze luty

Groty w ciemności
Groty w ciemności © jolapm
S8 z wiaduktu
S8 z wiaduktu © jolapm

Zakorkowana Górczewska
Zakorkowana Górczewska © jolapm

| 20:16 środa, 25 lutego 2015 | linkuj narobilas mi smaku, a ja tak lubię ryby..
| 20:06 środa, 25 lutego 2015 | linkuj Też się zastanawiałam czy wybrać się na rower jak mąż przyszedł z pracy - ale sobie darowałam. Usmażyłam takie pyszne świeżutkie rybki (dorsze) prosto od rybaka - mężowi ktoś polecił jakiegoś tam rybaka z nad morza (facet łowi z morza i wysyła kurierem i cały dział u niego w pracy robi zamówienia).
Coś wspaniałego....rybki naprawdę świeże i przepyszne.
Tak się objadłam że nie mam siły na nic. Jutro powtórka bo jeszcze trochę rybek zostało do zjedzenia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jestt