Lekki mróz..

• Temperatura -2.0°C
Poniedziałek, 5 stycznia 2015 | dodano: 05.01.2015

do tego słońce i lżejszy niż wczoraj wiatr, czyli żyć nie umierać. Skorzystałam i przejechałam swoją ulubioną drogą przez las bez obawy, że utaplam się w błocie. Jazda przyjemna, chociaż fragmentami dość ciężko mi się kręciło. Rower wymaga pewnie przesmarowania, bo łańcuch już skacze po zębatkach, ja też początkowo byłam jakaś ospała. Ożywiłam się dopiero w drodze powrotnej. W sumie jednak fajna przejażdżka. Szczególnie słońce nastraja optymistycznie, do tego dzień robi się już odczuwalnie dłuższy, a ja lubię jak się wydłuża..:))

Ale mam rower
Ale mam rower © jolapm

Leśne ściezki
Leśne ściezki © jolapm

Tutaj ścieżka lekko ośnieżona
Tutaj ścieżka lekko ośnieżona © jolapm

Nad stawem
Nad stawem © jolapm

| 18:18 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj oj, Katanko, bo powiem, że głodnemu chleb na myśli. Przecież my tylko o wydłużającym się dniu, co w tym zbereźnego :))
| 18:14 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj buahahah ale zbiereźniacy jesteście :D
| 17:01 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj możliwe, ja na pewno tak :)))
Jurek57
| 16:51 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj Każdy lubi ... :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cichs