Wyjątkowo w czwartek na Bielany i z powrotem

• Sprzęt miejski
Czwartek, 30 października 2014 | dodano: 30.10.2014

Oczywiście po wnuki, które miałam za zadanie odebrać ze szkoły i przedszkola, przyprowadzić do domu i poczekać z nimi na powrót mamy z pracy. Zaplanowałam jazdę rowerem miejskim. I wszystko byłoby dobrze, chociaż zachmurzyło się i straszyło deszczem. Najtrudniejszy był przejazd remontowanymi ulicami . Zaczęło się od Górczewskiej, gdzie zlikwidowali przejście dla pieszych. Potem kolejny brak przejazdu przez Radiową. Na szczęście znam Bemowo na tyle, że przejechałam bez problemów. Nieco gorszy był powrót. Po pierwsze było już całkiem ciemno. Poza tym okazało się, że przejście przez Powstańców na wysokości Pirenejskiej tez jest zamknięte. Przebiłam się więc przez budowaną ddr i rozkopy, momentami prowadząc lub  przenosząc rower. Kiedy w końcu przedostałam się na drugą stronę okazało się, ze stacja przy fontannie została zlikwidowana ( lub gdzieś przeniesiona) na czas remontu. Szybki przegląd pamięci i bingo. Najbliższa stacja przy ZUS na Wrocławskiej. Tu oddałam rower a dalszą część drogi pokonałam autobusem. Nie miałam już ochoty przebijać się dalej po ciemku przez budowę.
Ostatnie poprawki na Reymonta
Ostatnie poprawki na Reymonta © jolapm

Trasa tam:

Trasa powrotna:

Powrót po ciemku, a była dopiero 17.00
Powrót po ciemku, a była dopiero 17.00 © jolapm

| 20:34 czwartek, 30 października 2014 | linkuj O to tak jak ja :))) opycham się ile wlezie, a wejdę nawet w niektóre S :)))
| 20:02 czwartek, 30 października 2014 | linkuj Dziękuję, szczególnie za dziewczynę :)) Apetyt to mam nie tylko na rower ale i po rowerze. Dzięki rowerowi mogę jednak jesc bezkarnie.
Basik
| 19:49 czwartek, 30 października 2014 | linkuj Dziewczyno! Idziesz, jak burza! Z przyjemnością zaglądam na Twój blog :) Podziwiam Twój młodzieńczy zapał, energię i rowerowy apetyt :)
Pozdrawiam serdecznie.
| 19:40 czwartek, 30 października 2014 | linkuj i dlatego nie lubię ostatnio Powstańców - masakra jakaś

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zogad