Małymi kroczkami przekroczyłam 8 tysięcy

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Niedziela, 28 września 2014 | dodano: 28.09.2014

To mój własny kolejny sukces, chociaż zupełnie nieplanowany. To znaczy nieplanowany na początku roku, bo od połowy września chciałam przekroczyć 8 tysięcy do końca miesiąca. Udało się nieco ( dwa dni) wcześniej. Mój sukces jest moim sukcesem, dużym lub małym w zależności od punktu widzenia. Biorąc pod uwagę, że pracuję, ( a sporadycznie jeżdżę rowerem do pracy) dla mnie to spore osiągnięcie. Większym sukcesem jest dla mnie wynik mojego ojca, który ma 80 lat, a przejechał już w tym roku 4 tysiące kilometrów. Nie jest wyczynowcem, jeździł zawsze tak jak ja, dla przyjemności. Nasze sukcesy zbiegły się, bo on wczoraj przekroczył 4 a ja dziś 8 tysięcy. Mówiąc językiem współczesnej młodzieży:  Szacun, ojciec ! Wydaje mi się, że 7 tysięcy zrobiłam akurat w dniu, kiedy Majka wygrał wyscig. Dzis kolejny Polak Michał Kwaitkowski zdobył mistrzostwo swiata. Są jeszcze jakies zawody w kolarstwie w tym roku? :))

Najczęstszy towarzysz moich wyjazdów
Najczęstszy towarzysz moich wyjazdów © jolapm

| 17:37 poniedziałek, 29 września 2014 | linkuj w zasięgu nóg pewnie tak, gorzej z czasem. Tym bardziej, że zaraz na początku miesiąca jadę na kilka dni na szkolenie, gdzie też nie będę miała czasu pojeździć.
teich
| 17:17 poniedziałek, 29 września 2014 | linkuj Październik ma być słoneczny , zatem i 10 tysięcy może być w zasięgu nóg.
| 18:34 niedziela, 28 września 2014 | linkuj Nie mam złudzen, dzien za szybko się konczy, a po ciemku to juz dużo nie pojeżdżę. Chyba żeby w ogóle nie było deszczu w dzien, a potem zimy do konca grudnia, ale i tak byłoby trudno
| 17:43 niedziela, 28 września 2014 | linkuj :) nadal bez błotników :P, Ciekawe czy uda ci się 10 tysi zrobić :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oduma