Wykombinowałam

• Sprzęt miejski
Środa, 24 września 2014 | dodano: 24.09.2014

Zapowiadał się dzisiaj dzień bez roweru, bo zaraz po pracy musiałam pojechać na Bielany po wnuki i potem zająć się nimi do wieczora. W pracy od rana, więc ranek odpadł, do pracy rowerem nie bardzo, bo potem z rowerem i dziećmi bym nie wróciła. Myślałam,  kombinowałam aż  bingo - wykombinowałam. Przecież są rowery miejskie a do samego Wolumenu mam prawie cały czas drogę dla rowerów. Jak zaplanowałam tak zrobiłam, a do tego jeszcze znalazłam prawie nowy rower w stojaku, więc bardzo dobrze mi się jechało.

Warszawskie ulice
Warszawskie ulice © jolapm

Rower zaparkowany przy stacji Metro Wawrzyszew
Rower zaparkowany przy stacji Metro Wawrzyszew © jolapm

| 08:18 czwartek, 25 września 2014 | linkuj to bardzo proste, szczególnie te nowe stojaki, rowery wypinają się i wpinają na kliknięcie. Tylko Bemowo ma stacje, gdzie trzeba rower przypinać linką. Płacimy frycowe , bo byliśmy pierwsi w mieście :)
| 19:26 środa, 24 września 2014 | linkuj Ja próbuję namówić mojego chłopa na te virtuilo ale jakoś się boi (nie wiem czego) a stację postawili tuż koło mojego domku ...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala