Śmiechem żartem ..

Sobota, 30 sierpnia 2014 | dodano: 30.08.2014

i przejechałam już 7 tysięcy kilometrów. A  sądziłam, że w sierpniu będzie problem z jazdą. Na szczęście udało mi się wypożyczyć rower nad morzem. Potem pogoda była w miarę i jakoś to poszło.. Dziś rano wystroiłam się na rower , kiedy usłyszałam za oknem szum, akurat zaczęło ostro padać. Padało jednak tak intensywnie jak krótko. Jak wyjeżdżałam jeszcze kropiło, potem nawet wyjrzało słońce. Pojechałam starą pętlą ,tym razem bez drogi przez las. Licznik kilometrów mam chyba w oczach, bo kolejny raz udaje mi się przejechać niemal dokładnie normę bez żadnego dokręcania.

Cebula przygotowana do zbioru
Cebula przygotowana do zbioru © jolapm

| 16:25 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj A rzeczywiscie, Wheeler dzis przekroczył 15 tysięcy km i swietnie się spisuje. Dotąd wymieniłam w nim 3 razy łancuch i 2 razy kasetę + oczywiscie opony i dętki. Na obecnym łancuchu przejechałam już ponad 6 tysięcy km. I jest ok
| 12:20 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj nie dam rady..:) mam za mało czasu
| 11:48 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj dycha w tym roku jak nic

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa scsie