Wieczór po deszczu

Wtorek, 26 sierpnia 2014 | dodano: 26.08.2014

Padało i kropiło dziś przez cały dzień, ale wieczorem, kiedy już straciłam nadzieję, rozpogodziło się i nabrałam chęci na przejażdżkę. Jechało się wyjątkowo dobrze, rower dostał trochę wody, więc płynął. Miałam przejechać się tylko po osiedlu, ale zrobiłam nieco większe kółko. Biorąc pod uwagę fakt, że załatwiłam dziś wszystkie zaplanowane sprawy, mogę śmiało stwierdzić, że po udanym dniu był bardzo miły wieczór.

Trochę dziś popadało
Trochę dziś popadało © jolapm

Wieczór na rowerze też ma swój urok
Wieczór na rowerze też ma swój urok © jolapm

| 19:13 środa, 27 sierpnia 2014 | linkuj też włączam światła nawet w dzień..
| 20:39 wtorek, 26 sierpnia 2014 | linkuj Lampki ? - nawet mi przez myśl nie przeszło jeździć bez lampek.
Za dnia często włączam migającą oczojebkę, wtedy mnie przynajmniej widzą kierowcy jak jadę na ddr a oni włączają się do ruchu....
| 19:16 wtorek, 26 sierpnia 2014 | linkuj myślę, ze masz lampki w rowerze, bo widziałam dziś parę osób na jezdni na rowerach bez lampek. . a myślenie naprawdę nie boli
| 19:06 wtorek, 26 sierpnia 2014 | linkuj Jeszcze w tym roku nie jeździłam o tej porze a wiem że lubiłam jeździć po zmroku ....hm może jutro też tak się przejadę :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amiie