Wzdłuż Wisły pod prąd rano, wieczorem po mieście

• Sprzęt ciechociński
Wtorek, 22 lipca 2014 | dodano: 22.07.2014

Pojechałam od Otłoczyna drogą techniczną wzdłuż wału wiślanego aż do asfaltowej drogi w Słońsku. Wały są teraz w przebudowie, pewnie będą wzmocnione i jest szansa, że na tych poprawionych będzie już droga rowerowa. Podobno, tak mówi masażysta, w całym kujawsko-pomorskim ma być nad Wisłą szlak rowerowy. Mają dofinansowanie unijne, bo stoją tablice z opisem Wiślanego Szlaku Rowerowego. Szlak jest też oznakowany. Pewnie będzie to fragment planowanego szlaku wzdłuż Wisły od Tatr do morza.
Po południu zachmurzyło się, więc przed schowaniem roweru zrobiłam rundkę po mieście. Wcześniej byłam w punkcie Plusa i telefon już przesyła trasy do navime.

Droga techniczna wzdłuż wału wislanego
Droga techniczna wzdłuż wału wislanego © jolapm

Wisła widziana z wału
Wisła widziana z wału © jolapm

Remont wałów wislanych, może potem będzie tutaj droga dla rowerów
Remont wałów wislanych, może potem będzie tutaj droga dla rowerów © jolapm