Przez Ożarów i Ołtarzew

Sobota, 29 marca 2014 | dodano: 29.03.2014

Pojechałam wcześnie rano, bo potem miałam zapowiedzianych gości. Ostatnio bardzo podoba mi się jazda przez Ożarów. Tam jest po prostu ładnie, szczególnie po prawej stronie Poznańskiej jadąc od Warszawy. W zasadzie nie wiadomo, gdzie kończy się Ożarów a zaczyna Ołtarzew. Dziś dojechałam do boiska Uczniowskiego Klubu Sportowego i Parku  Gminnego  tuż obok. Przejechałam przez park. Najpierw znalazłam tablicę opisującą występujące na terenie gminy ptaki, a potem usłyszałam, że gdzie jak gdzie, ale w tym parku na pewno dużo z nich występuje. Świergotały głośno, aż miło było słuchać. Przecież jest wiosna. Z parku wyjechałam na kolejną zadbaną uliczkę. Naprawdę sympatyczna miejscowość. Dalsza trasa już tradycyjnie przez Umiastów, Borzęcin i powrót do domu Traktem Królewskim. Pogoda wymarzona na rower. Szczególnie rano, kiedy jeszcze nie jest za ciepło.
Okolice dworca kolejowego w Ożarowie
Okolice dworca kolejowego w Ożarowie © jolapm

Na przejeździe kolejowym
Na przejeździe kolejowym © jolapm
Poznańska
Poznańska © jolapm

Boisko Uczniowskiego Klubu Sportowego
Boisko Uczniowskiego Klubu Sportowego © jolapm
Boisko i park są już w Ołtarzewie