Zwykła trasa po pracy

Środa, 26 marca 2014 | dodano: 26.03.2014

Po pracy szybko wsiadłam na rower, żeby zdążyć przed przyjazdem wnuków. Przejechałam zwykłą trasą z bardzo niewielkimi modyfikacjami.

Montaż nowych rusztowań przy technicznej
Montaż nowych rusztowań przy technicznej © jolapm

Te ciemne punkty na rusztowaniu to ludzie

Drzewa przy  alejce w dawnym parku w  Macierzyszu
Drzewa przy alejce w dawnym parku w Macierzyszu © jolapm

| 19:32 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj ojtam ...ona tak lubi wszystkich ograniczać - poza tym masz rację najbardziej szkodzi samo życie.
| 15:41 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj trochę racji ma, co potwierdza Twój ( i nie tylko ) przypadek. Z drugiej strony jednak człowiekowi najbardziej samo życie szkodzi..Pozdrowienia dla Babci. Nie dziw się jej, przecież jestes jej ukochaną wnuczką :)
| 15:32 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj bo wg niej rower jest i był niebezpieczny dla życia i zdrowia
| 13:59 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj dziękuję :), a babci się nie dziwię teraz, ale dlaczego przedtem nie lubiła roweru?
| 10:25 czwartek, 27 marca 2014 | linkuj Faktycznie szybka przejażdżka - moja babcia to rower przeklinała a po moim wypadku jeszcze bardziej przeklina.
Temat roweru w mojej rodzinie stał się tematem tabu, szczególnie przy babci ....- porąbaną mam rodzinkę.
Fajną babcię mają twoi wnukowie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylnam