Nowe drogi

Niedziela, 29 grudnia 2013 | dodano: 29.12.2013

Niedziela tradycyjnie już po mieście. Najpierw sprawdziłam postęp prac na budowie drugiej linii metra,

Budowa drugiej linii metra
Budowa drugiej linii metra © jolapm

potem pojechałam uliczkami Ochoty do Pomnika Lotnika, stamtąd do Banacha i tu skręciłam w Grójecką. Chociaż nie jestem Katanką, którą serdecznie pozdrawiam, to miałam wrażenie, że na tym skrzyżowaniu widziałam Yurka 55 jak skręcał z Grójeckiej w Banacha. Ja robiłam akurat przeciwny manewr tylko na ddr, a on jechał jezdnią. Poznałam po tym cudownie odnalezionym rowerze:) Dalej pojechałam prosto Aleją Krakowską

Hotel w Alei Krakowskiej
Hotel w Alei Krakowskiej © jolapm

Pętla Okęcie
Pętla Okęcie © jolapm

aż do Decathlonu we Włochach. Tu jeszcze rowerem nie byłam. Zrobiłam zdjęcie lądującego samolotu, Samolot podchodzi do lądowania
Samolot podchodzi do lądowania © jolapm

a potem dostałam od pewnej pani chusteczki higieniczne. Poprosiłam ją grzecznie, bo moje wypadły mi po drodze z kieszeni, a nigdzie nie było otwartego kiosku. Pani była bardzo uprzejma i dała mi nawet lekko napoczętą paczkę, za co jej serdecznie tą drogą jeszcze raz dziękuję. Przy Decathlonie skręciłam w prawo i jechałam jakimiś uliczkami, z których jedna nazywała się Municypialna. Tutaj posiłkowałam się mapką GPS, żeby się nie zakałapućkać w jakieś błoto. Gdzieś tu włączyłam mapkę GPS
Gdzieś tu włączyłam mapkę GPS © jolapm

Skrzyżowanie Aleje Jerozolimskie - Łopuszańska
Skrzyżowanie Aleje Jerozolimskie - Łopuszańska © jolapm

Dojechałam jednak bezproblemowo do Jutrzenki i stąd prosto w Aleje Jerozolimskie przy Łopuszańskiej. Tu miałam sprawdzić przejezdność Alejami w stronę Piastowa i okazało się, że jest przejazd. Nowe rozjazdy
Nowe rozjazdy © jolapm Wzdłuż ślimaka jest chodnik
Wzdłuż ślimaka jest chodnik © jolapm

Co prawda na krótkim odcinku jest tylko chodnik i to jeszcze nie do końca zrobiony, bo kostka rusza się na wszystkie strony, ale dalej pojawia się ddr

Po drugiej stronie jest już ddr
Po drugiej stronie jest już ddr ©jolapm . Niestety kończy się jak zwykle
Niestety kończy się jak zwykle © jolapm

Dalej już znałam drogę, bo znalazłam się na Ryżowej. Żeby sobie bardziej skomplikować trasę skręciłam w bok i Nowolazurową dojechałam do Chruścickiego, a potem Dźwigową i przez Jelonki do domu.