Ostatnia październikowa

Czwartek, 31 października 2013 | dodano: 31.10.2013

Pogoda wymarzona na rower, więc wybrałam się do puszczy. Przy okazji ponownie zajrzałam na cmentarz w Palmirach. Tym razem miałam nieco czasu, więc przeszłam na koniec cmentarza, zobaczyłam, że oprócz krzyży jest tam też kilka nagrobków z sześcioramienną gwiazdą. Śmierć nie wybiera, równa wszystkich, a zmarli leżą spokojnie obok siebie. Po drodze widziałam też pomnik "Jerzyków" w Pociesze. Wracałam przez Truskaw. Nie wiem, gdzie spostrzegłam, że ten czas coś za bardzo się wlecze i kilometrów nie przybywa. Dane będą więc z licznika rowerowego. Średnia prędkość w związku z tym jest policzona ze spacerem po cmentarzu, bo rower wzięłam ze sobą.
Trasę navime wymalowało całą, ale w rzeczywistości nie zarejestrowałam około 12 kilometrów drogi powrotnej
puszcza

WSK przed muzeum w Palmirach © jolapm

Białe krzyże © jolapm

Nagrobek Janusza Kusocińskiego © jolapm

Na cmentarzu wojennym są nie tylko krzyże © jolapm

Tablica przy bramie wjazdowej © jolapm

W związku ze zmianą czasu na zimowy, ja też przechodzę na zimowe jeżdżenie. :)