Pała z topografii..czyli krążenie po Młocinach i Białołęce

Niedziela, 15 września 2013 | dodano: 15.09.2013

Trasę pomogła mi dziś wybrać konieczność dostarczenia na Bielany kaloszy. Pojechałam w związku z tym na Most Północny i dalej na Białołękę sprawdzić, czy rzeczywiście można ją objechać drogą dla rowerów. Zaczęło się od problemów ze znalezieniem wjazdu na most( znowu!).Kiedy w końcu znalazłam, okazało się, że wcześniej byłam bardzo blisko, ale zawróciłam..:) Tym razem nie popełniłam tego błędu i szybko dotarłam na drugi brzeg Wisły. Tam na wstępie przekonałam się, że Białołęka to jednak Warszawa, bo ddr kończą się identycznie, czyli np. na trawniku, na jezdni itp. Skoro się skończyła, zawróciłam i pojechałam jedną z głównych ulic. Sama dzielnica to typowa sypialnia, blokowisko jak wiele innych. Na pewno jednak jest więcej przestrzeni. Do tego parę marketów, kilka banków i pętla autobusowa Nowodwory. Za pętlą dojechałam do lasu a ddr skończyła się przed szkołą. To akurat sensownie, że dzieci mogą dojechać rowerami.

Tu ddr kończy się przy wjeździe do szkoły © jolapm
Zawróciłam, skręciłam w bok, żeby nie jechać tą samą trasą.
Kolejny raz ddr mi się skończyła i kolejny raz musiałam wracać. Znowu skręciłam w bok. Na kolejnym zakręcie miałam wrażenie, że jadę prawidłowo, do czasu, kiedy poznałam budynek z wielkim napisem WBK. Zorientowałam się dopiero, że powinnam jechać w przeciwna stronę. Teraz już gładko kawałek zdublowaną trasą, potem kolejny skręt i wyjechałam uliczką wiodąca na most.
W sumie nie objechałam całej Białołęki, ale na pewno pokręciłam się po niej.
Białołęka
Przejazd przez Modlińską © jolapm

Jedno ze skrzyżowań © jolapm

Pętla Nowodwory © jolapm

Pomnik- ławeczka © jolapm

Tablica wyjaśniająca, czyj to pomnik © jolapm