Do serwisu na Ostroroga

Czwartek, 22 sierpnia 2013 | dodano: 22.08.2013

Wreszcie w domu chciałoby się powiedzieć. A w domu jak w domu, roboty po uszy i spraw, które czekają na załatwienie, a zbliża się koniec urlopu. Pojechałam do serwisu Makity z kółkiem do kosiarki, które miało od nowości żle zrobiony gwint. Pan chciał je nagwintować, ale okazało się, ze oska jest źle zrobiona, więc zamówił nową. Potem pojechałam dalej Ostroroga, zobaczyłam budynek żandarmerii wojskowej a jeszcze dalej Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii. Oczywiście brama zamknięta, bez przepustek nie wpuszczają. Zawróciłam i w bocznej uliczce dotarłam do Szkoły Jeździectwa Legii. Okazuje się, że to też teren wojskowy,a co za tym idzie szlaban. Bardzo mili panowie opowiedzieli mi, że ćwiczy tu kompania honorowa WP na koniach. Teren wojskowy, nie można przejechać. Cóż mi zostało, wróciłam Ostroga, skręciłam znowu w bok, potem Obozową i wzdłuż Lasku na Kole przez wiadukt na Fort Bema. Potem powrót przez Bielany i Bemowo.
do serwisu

Budynek Żandarmerii Wojskowej przy Ostroroga © jolapm

Wojkowy Instytut Higieny i Epidemiologii © jolapm

Tu też był szlaban, ale z miłymi straznikami :) © jolapm